Zgłoś awarię urządzenia
Dbając o najlepszą jakość usług firma Audio Plus prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń będących w naszej dystrybucji.
Co zrobić aby sprzęt został przyjęty do naprawy?
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy poniżej
- Po wypełnieniu formularza oraz naciśnięciu przycisku Wyślij otrzymasz mailem adres wysyłki sprzętu do naprawy
- Wyślij uszkodzony sprzęt wraz z wydrukowanym formularzem
- Po otrzymaniu sprzętu serwis Audio Plus skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dalszej procedury
Serwis jest czynny w dni robocze w godzinach 9:00-16:00
Informacje na temat usług serwisowych Audio Plus
Serwis Audio Plus przyjmuje sprzęt wszystkich marek będących obecnie w naszej dystrybucji - kliknij aby zobaczyć listę marek
Klienci zobowiązani są do dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu na swój koszt. Prosimy o wysyłanie sprzętu bez: kabli, pokrowców, dodatkowego sprzętu lub instrukcji obsługi. Nie gwarantujemy zwrotu produktu po naprawie w opakowaniu klienta.
- W przypadku zakwalifikowania naprawy jako gwarancyjnej, urządzenia naprawione są wysyłane do klienta na koszt Audio Plus
- W przypadku wyboru lub zakwalifikowania naprawy jako pogwarancyjnej, klient ponosi koszty części zamiennych, naprawy oraz przesyłki sprzętu
Roboczogodzina usługi serwisu kosztuje 250,00 zł netto + 23% podatku VAT.
W przypadku rezygnacji klienta z naprawy, zostanie on obciążony kosztem czynności serwisowych oraz kosztami, o których mowa powyżej.
Aby skontaktować się z Serwisem w sprawach innych niż zgłoszenie naprawy, napisz: serwis@audioplus.pl