Zgłoś awarię urządzenia

Dbając o najlepszą jakość usług firma Audio Plus prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń będących w naszej dystrybucji.

Co zrobić aby sprzęt został przyjęty do naprawy?

Serwis jest czynny w dni robocze w godzinach 9:00-16:00

FORMULARZ ZGŁOSZENIA NAPRAWY.
DANE ZLECAJĄCEGO / DANE DO FAKTURY
URZĄDZENIE ZGŁASZANE DO NAPRAWY:
usuń
lub wpisz
. . .

Informacje na temat usług serwisowych Audio Plus

Serwis Audio Plus przyjmuje sprzęt wszystkich marek będących obecnie w naszej dystrybucji - kliknij aby zobaczyć listę marek

Klienci zobowiązani są do dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu na swój koszt. Prosimy o wysyłanie sprzętu bez: kabli, pokrowców, dodatkowego sprzętu lub instrukcji obsługi. Nie gwarantujemy zwrotu produktu po naprawie w opakowaniu klienta.

Urządzenia naprawiane są na miejscu. W szczególnych przypadkach sprzęt może zostać wysłany do serwisu producenta. Klient jest na bieżąco informowany o statusie oraz orientacyjnych kosztach naprawy.

Roboczogodzina usługi serwisu kosztuje 250,00 zł netto + 23% podatku VAT.

W przypadku rezygnacji klienta z naprawy, zostanie on obciążony kosztem czynności serwisowych oraz kosztami, o których mowa powyżej.

Aby skontaktować się z Serwisem w sprawach innych niż zgłoszenie naprawy, napisz: serwis@audioplus.pl