Stawki i warunki serwisu Audio Plus
Stawki i warunki serwisu Audio Plus
Sprzęt do serwisu przyjmowany jest wyłącznie po uprzednim dokonaniu przez klienta zgłoszenia poprzez formularz znajdujący się na naszej stronie audioplus.pl/serwis/zglos-awarie-urzadzenia
Serwis na miejscu (w siedzibie Audio Plus)
- 300 zł netto – roboczogodzina pracy jednego serwisanta
Serwis wyjazdowy (w siedzibie klienta)
- 500 zł netto – roboczogodzina pracy jednego serwisanta
- 200 zł netto – roboczogodzina dojazdu jednego serwisanta
Serwis zdalny (poprzez dostęp zdalny online)
- 500 zł netto – roboczogodzina pracy jednego serwisanta
Stawki dodatkowe (doliczone do powyższych kwot w przypadku zaistnienia poniższych warunków)
- +50% stawki roboczogodziny dojazdu każdego kolejnego serwisanta, w przypadku wyjazdu jednym samochodem
- +100% stawki roboczogodziny w przypadku pracy serwisanta poza standardowymi godzinami funkcjonowania firmy
- +100% stawki roboczogodziny serwisanta w przypadku zleceń wykonanych w trybie EXPRESS
Klienci zobowiązani są do dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu na swój koszt. Prosimy o wysyłanie sprzętu bez: kabli, pokrowców, dodatkowego sprzętu lub instrukcji obsługi. Nie gwarantujemy zwrotu produktu po naprawie w opakowaniu klienta.
Podane stawki nie zawierają kosztu wykorzystanych części zamiennych. W przypadku pracy powyżej 8 roboczogodzin serwis jest wyceniany indywidualnie. W przypadku zakwalifikowania naprawy jako gwarancyjnej, urządzenia naprawione są wysyłane do klienta na koszt Audio Plus. W przypadku wyboru lub zakwalifikowania naprawy jako pogwarancyjnej, klient ponosi koszty części zamiennych, naprawy oraz przesyłki sprzętu. Klasyfikacja naprawy (naprawa gwarancyjna/pogwarancyjna) nastąpi po zdiagnozowaniu usterki w trakcie usługi serwisowej. W przypadku rezygnacji klienta z naprawy, zostanie on obciążony kosztem czynności serwisowych. Wszystkie kwoty są kwotami netto i zostaną powiększone o 23% podatku VAT. Podane stawki i warunki nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art 66 par.1 Kodeksu Cywilnego, a jedynie informację o prowadzonych usługach.
Aby skontaktować się z Serwisem w sprawach innych niż zgłoszenie naprawy, napisz: serwis@audioplus.pl